October 18, 2021

KEMBALI

 Assalamualaikum!

Lama dah aku tak menulis. Kekok.
Rasa rindu dengan blog ni. Lama sangat tak aktif.

Last post adalah pada tahun 2015.

Harini 2021. 6 tahun yang struggled.

Untuk yang tak tahu aku, inilah ruangan aku. Tempat aku meluahkan perasaan.
Kalau dulu, mengejar followers di sini adalah menjadi tujuan ramai orang.

Daripada sini, aku kenal Hanis Zalikha. Beberapa instafamous lain pun ada yang bermula dari sini.

Selama 6 tahun meninggalkan blog selama itu lah banyak progress hidup yang aku tak ceritakan.

Sudah berkahwin. Mempunyai anak dua. Kerja yang stabil.

Blog ini tempat aku meluah rasa sedih sejak 2012. 

Meluahkan idea. Meluahkan pendapat.
 

Sayangnya semua pendapat, idea itu aku buang dek rasa nak disabled semua akaun social media.

 

Aku simpan sini dulu. Esok-esok aku datang lagi.

Terima kasih, kerana memberi masa.

Daripada aku,

yang merindukanmu.

No comments:

AKU??

My photo
tanjung malim, perak
Aku seorang rockers yang jiwang karat tahap berapa pun aku tak pasti. Yang aku pasti, aku punya satu hati yang menyimpan pelbagai perasaan. Hanya satu, untuk seribu :)